Ogłoszenie

Witam Wszystkich Rówieśników Gry -="My-Fantasy Online"=-

#1 30-05-2012 23:23:56

 Todi

S.T.A.Ł.Y.B.Y.W.A.L.E.C

34801747
Skąd: Thornaby On Tees, Middlesbroug
Zarejestrowany: 01-05-2010
Posty: 52
Punktów :   -1 
WWW

Solucja Dill-Folhord 2008r.

Gra zaczyna się w naszej rodzinnej wiosce Dilli. Po rozmowie z Amorją podchodzimy do kominka po lewej stronie domu i zabieramy zeń 500 G. Schodzimy na dół
w kierunku wyjścia i po drodze rozmawiamy z naszym bratem, Natiusem. Po rozmowie opuszczamy dom i kierujemy się do innego zabudowania na południu wioski.
Wewnątrz rozmawiamy ze starym mistrzem Solidusem i po kilku dialogach toczymy z nim krótką walkę, którą przegrywamy (jest możliwość jej wygrania, ale gra
tego nie przewiduje). Po walce opuszczamy pomieszczenie i przyglądamy się krótkiej scence. Po niej znów rozmawiamy z Solidusem i stajemy przed wyborem
swej profesji. Możemy wybierać spośród dwóch : wojownik i mag. Radzę wybrać maga, gdyż w obu przypadkach jest to bardziej opłacalny wybór (nawet jeśli
zostajemy wojem). Otrzymujemy od mistrza OGIEŃ 1 oraz RÓZDŻKĘ. Rozmawiamy z nim ponownie i po chwili znajdujemy się obok Amorji, która wręcza nam
10 x MIKSTURA ŻYCIA LV 1, oraz 10 x MIKSTURA MANY LV 1. Po krótkiej rozmowie, wychodzimy z chatki i udajemy się w prawy dolny róg mapy, ku wyjściu z wioski.
Przy samym końcu, po raz ostatni dopada nas matka i daje w prezencie PIERŚCIEŃ SZCZĘŚCIA. Tym razem opuszczamy Dilli na dobre...

OKOLICE ETERNI (Osa, Pająk, Wąż, Dzik)

Na mapie świata, kierujemy swe kroki na północny wschód do miasta nieopodal. Teraz, jeśli zdecydowałeś się zostać magiem, dokup sobie niezbędny ekwipunek oraz
mikstury, jeśli zaś postanowiłeś zostać wojownikiem sprzedaj różdżkę oraz gem otrzymany od Solidusa i zakup sobie broń oraz pancerz dla wojownika. Teraz zajrzyj
do karczmy. Porozmawiaj z Ulrikiem o Twoim bracie, a później porozmawiaj z Tycjanem i zgódź się przynieść dla niego skóry dzików. Zagadaj jeszcze do Tybrusa, a
dowiesz się iż poszukuje on kwiatu niezapominajki i w zamian za ów kwiat podaruje Ci potężny miecz. Teraz wyjdź z karczmy i idź wzdłuż ścieżki na północny wschód
od Eterni, a po chwili dotrzesz do mostu. W nowej lokacji udaj się od razu na południe i podejdź do skał na prawo, a staniesz przed możliwością zeskoczenia w
dół. Gdy to zrobisz znajdziesz się na małej wysepce na mapie świata. Zabierz ze skrzynki 100 G oraz SKÓRZANĄ ZBROJĘ. Skieruj się na lewo i przepłyń z powrotem
w okolice Eterni. Będąc w zaroślach możesz chwilkę poexpić, gdyż często natrafiasz tu na dziki, które mogą zostawić po sobie skóry. Gdy zbierzesz ich 5 sztuk,
udaj się do karczmy w Eterni i porozmawiaj z Tycjanem, a otrzymasz w zamian za skóry 2000 G oraz LÓD 1. Teraz ponownie udaj się w kierunku mostu i wewnątrz
lokacji idź cały czas ścieżką na wschód. Podczas przekraczania mostku będziesz świadkiem krótkiej scenki z Thanarqiem w roli głównej. Po kilku dialogach na Twojej
drodze stanie pierwszy w grze boss, RAPS (drop: cisowa różdżka, tasak). Po walce idź ścieżką dalej na wschód aż pojawisz się znów na mapie świata w pobliżu
nowego miasta.

OKOLICE LANGEBURGA (Pająk, Wąż, Dzik, Tygrys, Zombie)

Naturalnie wchodzimy do Langeburga i kupujemy nowy ekwipunek. Odwiedzamy również karczmę, gdzie swe kroki kierujemy najpierw ku Lotharowi, który opowiada nam
o Jaskini Króla Liczów (tylko po rozmowie z nim mamy do niej dostęp). Jeśli mamy wolne 5000 G, dajmy je karczmarzowi w zamian za informacje. Ten czyn odblokowuje
nam późniejszy quest, więc warto poświęcić trochę grosza. W końcu podchodzimy do prawego końca karczmy i rozmawiamy z Babcią Reginą, zgadzając się odnaleźć jej
medalion. Znów na mapie świata kierujemy się na północny wschód za drogowskazem i po chwili docieramy do małej Polany pod Lasem. Wewnątrz rozmawiamy z dziećmi
i dowiadujemy się o specjalnej zdolności, którą musimy uzyskać aby móc chodzić po drzewach na mapie świata. Ze skrzynki u góry zabieramy 1293 G oraz
5 x MIKSTURA ŻYCIA LV 2. Podchodzimy również do pnia na lewo od dzieci i zabieramy z niego BANICKĄ CHUSTĘ. Wychodzimy z Polany i kierujemy się ścieżką na
południowy wschód aż do dziwnej lokacji wzdłuż drogi. Jest to Aleja Olbrzymich Dębów. Wewnątrz robimy kilka kroków w prawo i walczymy z
2 x SOWA (drop: mikstury lv2, dębowy pierścień). Po walce wychodzimy prawym wyjściem i kierujemy się do nowego miasta na wschodzie. Idąc pamiętamy aby trzymać się
ścieżki, gdyż poza nią atakują nas trudniejsze potwory.

OKOLICE URKADEN (Tygrys, Zombie, Szkielet, Hiena Cmentarna, Troll)

W nowym mieście nie robimy nic prócz zaopatrzenia się w nowy ekwipunek, który przyda się w najbliższych questach. Gdy już czujemy się na siłach, wracamy przez
Aleję Olbrzymich Dębów i kierujemy się prosto na zachód. Widzimy dziwną łatę zieleni. W jej centrum znajduje się wejście do Zarośli, do których wchodzimy.

ZAROŚLA (Tygrys, Zombie, Hiena Cmentarna, Szkielet, Troll, Troglodyta, Ghoul, Kamienny Nietoperz)

W Zaroślach musimy uważać na pewne miejsca w których czają się potwory potężniejsze od innych. W tej solucji jednak przedstawię zawartość wszystkich skrzynek
na mapie, wskazując jedynie, przy których można spotkać potwory poziomu Troglodyty, a przy których zwykłe Zombie.
Od wejścia w prawo dochodzimy do pierwszego rozdroża. Jeśli czujemy się na siłach, kierujemy się na południe, w prawo i naokoło do skrzynki z WEŁNIANYMI RĘKAWICAMI,
lecz po drodze możemy natrafić na Troglodytów. Wracamy do pierwszego rozdroża i tym razem kierujemy się na północ i zaraz potem w lewo. Przy kolejnym rozdrożu
skręcamy w lewo i idziemy naokoło, przy pierwszej sposobności odbijając na północ. Widzimy dziwny pień, podchodzimy do niego i zabieramy zeń gem ZIEMIA 1. Teraz
idziemy dalej w prawo, wzdłuż ścieżki aż zauważymy skrzynkę. Otwieramy ją aby zdobyć 5000 G i nadal kierujemy się w prawo. Przy kolejnym rozdrożu, znów jeśli
czujemy się na siłach idziemy na północ i długą ścieżką w lewo aż docieramy do tego samego pnia. Tym razem jednak przechodzimy przez niego i pojawiamy się po drugiej
niedostępnej wcześniej stronie. Idziemy w dół i zabieramy ze skrzyni KAMASZE. Wracamy do rozdroża i tym razem idziemy prosto w dół. Odbijamy po drodze lekko w prawo
by zebrać ze skrzynki BURSZTYNOWĄ LASKĘ. Kontynuujemy nasz marsz na południe, zaś na samym dole mapy odbijamy w lewo i znów idziemy prostą ścieżką. Przy końcu
widzimy 2 skrzynki, z jednej zabieramy 5 x MIKSTURA MANY LV 2, zaś z drugiej 5 x MIKSTURA ŻYCIA LV 2. Teraz podchodzimy do dziwnego otworu w ziemi, na lewo od
skrzynek. Niestety jest on zbyt głęboki, potrzebujemy czegoś po czym można się tam opuścić. Wracamy więc długą ścieżką w prawo, a potem do góry, aż zobaczymy
otwartą przez nas wcześniej skrzynkę na prawo. Od skrzynki odbijamy w górę i docieramy do groty. Wewnątrz zabieramy HEŁM ze skrzynki po lewej stronie i badamy
zarośniętą lianami ścianę. Gdy próbujemy zerwać trochę zielstwa atakuje nas
DZIKUS (drop: hp plus, stalowy miecz, mikstura lv2). Po walce zabieramy LIANY i udajemy
się do tajemniczej dziury w lewym dolnym rogu Zarośli. Tym razem mając liany, schodzimy na dół. Na lewo widzimy małą skrzyneczkę, nią zajmiemy się później.
Tymczasem podchodzimy do mężczyzny na dole i wybieramy drugą opcję w rozmowie co powoduje walkę z FERDYNANDEM (drop: gem inteligencji, bursztynowa różdżka). Po
walce pokonany oddaje nam MEDALION BABCI REGINY. Pozostaje kwestia skrzynki, lecz aby ja otworzyć potrzebujemy klucza, więc na razie wychodzimy z kryjówki Ferdynanda
i wychodzimy z całych Zarośli (najłatwiej dać się zabić potworkom). Naszym celem jest karczma w Langeburgu gdzie kierujemy swe kroki do Babci Reginy.
Wybieramy pierwszą opcję rozmowy aby otrzymać BURSZTYNOWY PIERŚCIEŃ (gdy wybierzemy drugą opcję dostajemy po krzyżu od starowinki). Teraz zaopatrzmy się w
miksturki i wychodzimy z Langeburga, kierując się ku jaskini zaraz na prawo.

JASKINIA KRÓLA LICZÓW (Żywiołak Ognia Mały, Licz)

Wewnątrz jaskini zabieramy 3 x MIKSTURA ŻYCIA LV 2 ze skrzynki ponad nami i kierujemy się w prawo, do góry i w lewo aż dotrzemy do rozwidlenia. Dalsza droga na
lewo jednak jest niemożliwa gdyż most jest uszkodzony. Idziemy więc po schodkach na górę i podchodzimy do dziwnego pomnika. Naciskamy przycisk i pokonujemy
z łatwością kamiennego nietoperza. Po walce idziemy w prawo i zabieramy ze skrzynki 1000 G,
3 x MIKSTURA ŻYCIA LV2, oraz OGROMNY TOPÓR. Teraz wracamy do rozwidlenia
i zauważamy że most jest już w całości do przejścia. Przedostajemy się więc na jego drugą stronę i wchodzimy po kolejnych schodkach. U samej góry w skrzynce czeka na
nas 2000 G, 3 x MIKSTURA MANY LV2, oraz KASK. Schodzimy po schodkach i idziemy dalej w lewo aż zauważamy kolejny posąg. Znów naciskamy przycisk i roznosimy kamiennego
nietoperza. Teraz idziemy mostkiem w dół, na lewo i drugim mostkiem w górę aż docieramy do kolejnego bossa LEECH KINGA (drop: czerwony set). Po walce idziemy do góry
i zabieramy ze skrzynki obok pentagramu skarb w postaci: 2000 G, 10 x MIKSTURA MANY LV2, LASKA oraz MP PLUS. Teraz wracamy do Langeburga tą samą drogą, lub dając się
pokonać potworkom. W mieście uzupełniamy zapasy mikstur i udajemy się, piechotą lub karawaną do Urkaden.

Na miejscu wchodzimy do karczmy i rozmawiamy z wszystkimi NPC (trzema) a głównie z Lucindą, zgadzając się jej pomóc odnaleźć Aramisa. Zaraz po rozmowie zostajesz
przetransportowany do podziemi miasta i możesz rozpocząć poszukiwania młodzieńca.

PODZIEMIA URKADEN (Ghoul, Kamienny Nietoperz, Troglodyta)

Jako że nie ma innego wyjścia, kierujemy się ścieżką na zachód, nie skręcamy jednak w górę a nadal idziemy w lewo aż do oporu. Wtedy dopiero odbijamy do góry, znów
w lewo i w dół, gdzie na końcu tunelu czekają na nas NAGOLENICE. Teraz idź tunelem w górę, miń rozwidlenie i skieruj się na północny wschód a dotrzesz do małego
rozszerzenia ze skrzynką i NPC-em. W skrzynce znajduje się 5 x MIKSTURA ŻYCIA LV2 (rozmowa z NPC-em nie jest konieczna). Kierujemy się na północ od najemnika
i odbijamy w lewo aż dotrzemy do kolejnej skrzyni zawierającej NAPIERŚNIK. Wracamy do rozwidlenia na prawo i ponownie odbijamy do góry, wchodząc w małą wnękę na
północnym zachodzie w której znajdujemy 5 x MIKSTURA ŻYCIA LV2. Od tej skrzynki zwracamy się w prawo i idziemy cały czas prosto aż dotrzemy do dziwnego obiektu, który
podnosimy aby uzyskać BRĄZOWY KLUCZYK. Teraz wracamy tą samą drogą, ale odbijamy w dół przy pierwszej sposobności. Po chwili będziemy świadkami krótkiej scenki, po
której wpadniemy w wir walki z MINOTAUREM (drop: koszulka kolcza, gem siły). Po walce idziemy dalej na południe trzymając się zachodniej ściany i zgarniamy po drodze
gem ZIEMIA 1. Zaraz na prawo od skrzynki znajdujemy Aramisa. Gdy z nim porozmawiasz, znajdziesz się natychmiast w karczmie Urkaden. Burmistrz da Ci pozwolenie na
przejście przez Święte Drzewo Urkade. Porozmawiaj z Lucindą, która zaoferuje Ci nagrodę... Jeśli ją przyjmiesz otrzymasz OMIKRON, zaś jeśli odmówisz, 100 000 G.

Teraz mając kluczyk z podziemi Urkaden, wracamy do Zarośli, przechodzimy znów cały labirynt aby dotrzeć do kryjówki Ferdynanda. Wewnątrz otwieramy brązową skrzynkę
po lewej i zabieramy z niej WEŁNIANY PŁASZCZ, STALOWĄ TARCZĘ, oraz 15 000 G. Teraz wracamy do Urkaden, zaopatrujemy się w komplet mikstur i wyruszamy na północ
od miasta. Między drzewami ujrzymy wejście, które jest w tej chwili naszym celem.

ŚWIĘTE DRZEWO URKADE (Ghoul, Troglodyta, Duch, Banita, *Miedziany Golem, *Wilk, *Przemytnik, *Pomniejszy Demon, **Zabijaka, ** Diablik, **Oprych, **Demoniczny Sługa, **Żywiołak Powietrza Mały)

Gdy ruszymy kilka kroków na północ wzdłuż drogi ujrzymy uciekających strażników. Coś jest nie tak... Odbij w prawo i przejdź obok nagrobków wyciągając z leżącego
drzewa 5x MIKSTURA ŻYCIA LV2 oraz 4356 G. Teraz idź wzdłuż środkowego traktu aż dojdziesz do schodków. Uważaj gdyż od tego momentu zaczynają atakować Cię dużo
trudniejsze potwory (oznaczone jedną *). U szczytu schodów znów spotkasz Thanarga, który wyśle do walki z Tobą SERAFINA (drop: berdysz, gem szczęścia, eliksir). Po
walce Serafin ucieknie, zaś Ty wdasz się w rozmowę ze Świętym Drzewem, które podaruje Ci DEMONICZNY AMULET, oraz zdolność chodzenia po lasach. Teraz możesz wrócić do
miasta, ale możesz też wykonać zaległego questa. Aby to zrobić idź w prawo od Drzewa. Musisz jednak uważać gdyż czają się tu jeszcze silniejsze potwory niż na
schodach (oznaczone dwoma **). Przy końcu mapy zauważymy dziwny kwiat, podnieśmy go aby uzyskać KWIAT NIEZAPOMINAJKI. Teraz wróć do schodów, zejdź po nich i
natychmiast odbij na lewo i idź aż do końca mapy. Zobaczysz dziwną grotę. Wewnątrz zabierz NIEBIESKI KRYSZTAŁ.

Teraz możesz wrócić do Urkaden i zregenerować siły. Stąd udaj się karawaną do Eterni i wejdź do karczmy. Podejdź do Tybrusa i pokaż mu kwiat, który zerwałeś
koło Drzewa Urkade. W zamian dostaniesz SZPADĘ. Teraz udaj się do Langeburga i stąd na północny wschód na polanę gdzie dużo wcześniej rozmawialiśmy z dziećmi.
Tym razem gdy wejdziesz będziesz świadkiem sceny w której dzieciaki uciekają przed jakimś potworem. Pomóż im i stań do walki z ZIELONYM ORKIEM (drop: hp plus)
Po walce otrzymujesz od dzieci PIERŚCIEŃ WITALNOŚCI. Wychodzimy z polany i ruszamy na północny wschód do nowego miasta.

OKOLICE ELIAR (Tygrys, Zombie, Ghoul, Troglodyta, Duch, Banita)

Docieramy do Eliar, kupujemy nowy ekwipunek oraz cenne mikstury życia i many lv 2. Starym zwyczajem, wchodzimy do karczmy i rozmawiamy z jedynym NPC, Lopezem.
Dowiadujemy się od niego o Hydrze. Zgódź się przynieść mu hydrze jajo i wróć na mapę świata. Teraz możemy zrobić kilka rzeczy, w dowolnej kolejności, ja jednak
opiszę kolejność taką, w jakiej sam to przechodziłem. Po wyjściu z miasta kierujemy się na północ do jaskini. Wewnątrz rozmawiamy z Protectorem, który opowiada nam
o próbie Zielonego Smoka. Miejsce ma nam wskazać błyszczący punkt na mapie. Wychodzimy więc z powrotem na mapę świata i kierujemy się od Eliar na wschód dookoła
jeziora. Widzimy błyszczącą kropkę na lewo od drzewa i tam się kierujemy. Znajdziemy się na Polanie Zielonego Smoka, gdzie idziemy w prawo i walczymy z
ZIELONYM SMOKIEM (drop: zielony set).

Po zdanej próbie smoka, wychodzimy z jego polany i kierujemy się na południe. Zerkamy na nasz ekwipunek, w przedmiotach kluczowych szukając banickiej chusty.
Okazuje się iż są na niej wypisane współrzędne na mapie [31:32]. Kierujemy się na to pole na mapie i wchodzimy wewnątrz. W Lesie Banitów najpierw podchodzimy do
zeschłego drzewa na północy i zabieramy z jego korzeni BANICKIE BUTY. Teraz idziemy w prawo i do góry aby być świadkiem krótkiej sceny. Stajemy przed wyborem
oddania bandytom ich chusty, lub walki z nimi. Oczywiście wybieramy drugą opcję i wpadamy w wir walki z HERSZTEM BANITÓW (drop: gem szybkości). Po walce idziemy dalej
w lewo aż docieramy do skrzynki z BANICKIM PŁASZCZEM, 1000 G, oraz MIKSTURĄ REGENERACJI LV1 wewnątrz.

Teraz opuszczamy Banicki Las i idziemy znów w kierunku Polany Zielonego Smoka. Tym razem jednak mijamy ją i kierujemy się dalej na północ aż docieramy do łańcucha
górskiego i małej groty. Jest to Jaskinia Hydry. Wewnątrz kierujemy się cały czas na północ aż dotrzemy do wielkiej bestii. Gdy staniemy naprzeciwko niej, stoczymy
walkę z kolejnym bossem, HYDRĄ (drop: hydrza zbroja). Za pokonaną Hydrą znajduje się mały tunelik, na końcu którego podnosimy wielkie HYDRZE JAJO.
Teraz wracamy do Eliar i odwiedzamy karczmarza Lopeza, który w zamian za jajo daje nam PIERŚCIEŃ WIATRU. Zaopatrujemy się w pokaźną ilość mikstur i wyruszamy na
północ do groty. Tym razem nie spotykamy już Protectora (gdyż przeszliśmy próbę smoka) więc wchodzimy do Jaskini Gothar.

JASKINIA GOTHAR (Przemytnik, Miedziany Golem, Wilk, Pomniejszy Demon, Diablik, Żywiołak Powietrza Mały, Oprych, Demoniczny Sługa, Zabijaka)

Wewnątrz tej ogromnej groty kierujemy się na północny wschód aż dotrzemy do rozwidlenia. Na razie zmierzamy w lewo i zgarniamy po drodze 5000 G oraz 3x MIKSTURA ŻYCIA LV3. Teraz wchodzimy po schodkach i kierujemy się na lewo do końca mapy. Tu możemy zeskoczyć na odizolowaną wysepkę ze skrzynką zawierającą
22122 G, 3x MIKSTURA ŻYCIA LV3 oraz ZBROJĘ PŁYTOWĄ. Teraz wychodzimy grotą u góry, która przenosi nas znów do dolnej części Jaskini Gothar. Idziemy więc ponownie
na północny wschód lecz tym razem przy rozwidleniu odbijamy do góry. Po chwili docieramy do dziwnego pomnika zza którego wyskakuje nasz kolejny, trudny przeciwnik,
DUCHY GOTHAR (drop: eliksiry, kościana różdżka, demoniczne rękawice). Po walce podnosimy z ziemi błyszczący przedmiot, który okazuje się być PIERŚCIENIEM DUSZ. Teraz
kierujemy się dokładnie na północ i podchodzimy do POCHODNI przy ścianie, okazuje się że możemy ją zabrać ze sobą. Wraz z nią wracamy na sam dół mapy i wchodzimy
do groty po lewej stronie od dolnego wejścia. Pochodnia oświetla nam ciemne pomieszczenie, w którym zabieramy 10 000 G oraz MIKSTURĘ REGENERACJI LV1 ze skrzynki.
Potem skręcamy w prawo i idziemy do przodu aż zaatakuje nas KAMIENNY GOLEM (drop: gem wytrzymałości, płytowe buty). Po łatwej walce, wyciągamy ze skrzynki MIECZ GOTHAR
i wychodzimy z ciemnej groty. Znów w Jaskini Gothar zmierzały całą drogę ku północnemu wyjściu, lecz zanim przez nie przechodzimy odbijamy na południowy zachód by
zabrać z ostatniej tutaj skrzynki 6597 G. Teraz możemy wyjść ostatecznie z tej lokacji do mapy świata w zupełnie nowym dla nas miejscu. Po wyjściu od razu kierujemy
się na północ i wchodzimy do kolejnego miasta, Devos.

OKOLICE DEVOS (Pomniejszy Demon, Miedziany Golem, Zabijaka, Diablik, Żywiołak Powietrza Mały, Przemytnik, Wilk, Demoniczny Sługa, Oprych)

W nowym mieście jak zwykle kupujemy nowy ekwipunek i uzupełniamy zapasy mikstur. Odwiedzamy także karczmę i rozmawiamy z Kalvadorem. Dowiadujemy się, że Thanarg
ruszył w stronę zepsutego mostu. Wychodzimy więc z miasta i ruszamy na północny zachód. Dostrzegamy ów most i wchodzimy weń.

MOST PRZY DEVOS (Upiór, Hobgoblin, Żywiołak Ziemi Mały, Żywiołak Lodu Mały)

Należy uważać, gdyż pojawiają się tu dosyć silne potwory. Przechodzimy traktem na lewo ignorując na razie zawalony szyb kopalni. Gdy docieramy do mostku ponownie
spotykamy Thanarga i jego sługusów. Po chwili rozmowy atakuje nas
RAPS#2 (drop: koszulka kolcza, wszystkie gemy ofensywne na 2 poziomie). Po walce uciekający przeciwnik niszczy most, uniemożliwiając nam dalszą pogoń. Zmuszeni jesteśmy więc wrócić do Devos i udać się znów do karczmy. Tym razem spotykamy tu nieco więcej
NPC-ów. Rozmawiamy jednak, jeszcze raz z Kalvadorem, który denerwuje się zniszczeniem mostu. Zaraz potem rozmawiamy z Quiną u góry, która wspomina o zdolności
przeprawy przez rzeki i jeziora, którą można uzyskać pokonując Niebieskiego Smoka. Niestety żeby się do niego dostać musimy przejść przez tunele w podziemiach Devos.
Idziemy więc po raz kolejny do Kalvadora i zgadzamy się pomóc mu w odgruzowywaniu tunelu, za co w zamian dostajemy KLUCZ DO TUNELI DEVOS. Z kluczem w garści
wychodzimy z karczmy i wkraczamy do podziemi Devos.

TUNELE DEVOS (Upiór, Hobgoblin, Żywiołak Ziemi Mały, Żywiołak Lodu Mały)

Tunele to długa, skomplikowana i trudna do przebycia lokacja, więc dokładnie czytajcie gdzie trzeba iść, żeby się nie zgubić.
Od wejścia podchodzimy do wnęki w murze i przekręcamy w niej przycisk otrzymanym od Kalvadora kluczem. Wrota na prawo otwierają się więc przechodzimy przez nie
i na rozgałęzieniu dróg wybieramy tą na samym dole. Prowadzi ona do skrzynki zawierającej
12345 G. Wracamy do rozgałęzienia i idziemy w kierunku północno-wschodnim
ignorując pierwszą odnogę w prawo, a wchodząc dopiero w drugą równoległą. Przełącz przycisk znajdujący się na końcu tunelu i ponownie wróć do rozgałęzienia. Teraz
widzisz dwa tunele w kierunku północnym. Wybierz ten po prawej stronie i idź nim cały czas aż dotrzesz do kolejnego przełącznika. Po przełączeniu go znów wróć do
rozgałęzienia i wejdź w pierwszy od lewej tunel wiodący początkowo do góry, a zaraz potem odbijający w lewo. Idąc nim, skręć w dolną odnogę aby wydobyć ze skrzynki
KOLCZASTĄ TARCZĘ. Wróć z odnogi i idź dalej tunelem aż dotrzesz do trzeciego przycisku, który naturalnie uaktywniasz. Znów wracamy do głównego rozgałęzienia
i skieruj się na południowy zachód. Zignoruj pierwszą odnogę skręcającą w prawo, gdyż już ją wcześniej wykorzystaliśmy, skręć za to w drugą prawą odnogę głównego
tunelu. Zabierz 3 x MIKSTURA ŻYCIA LV4 ze skrzynki i idź dalej tunelem w dół, a później w prawo. Dotrzesz do kolejnego rozwidlenia, z prawej strony jednak dalszą
drogę zablokuje nam barykada, więc przełączamy przycisk po lewej stronie. Teraz niezliczony raz wracamy do głównego tunelu podziemi i kierujemy się w kierunku
północno-wschodnim. Ignorujemy oba szyby prowadzące na północ i idziemy dalej na wschód. Widzimy ogromną barykadę kamieni (domyślamy się że to ta barykada, którą
chce przekopać Kalvador). Ją też jednak ignorujemy i zmierzamy odnogą w prawo i w dół, biorąc zakręt na pierwszej możliwej odnodze w prawo. Idziemy kolejnym tunelem
w górę i skręcamy na samej górze w lewo przełączając kolejny już przycisk. Teraz schodzimy z powrotem w dół tunelem i wracając do głównej drogi nadal kierujemy się
na południe. Widzimy kolejny przełącznik w dolnym lewym rogu, więc nie namyślamy się długo i jego także przyciskamy. Teraz idziemy końcówką tunelu w prawo aż
docieramy do wyjścia z Tuneli Devos (choć jeszcze tu niebawem wrócimy).

Znów na mapie świata znajdujemy się na małej wysepce z dwoma lokacjami. Jedna to wejście powrotne do Podziemi Devos, a drugie to Świątynia Niebieskiego Smoka.
Wybieramy rzecz jasna to drugie i wchodzimy do środka. Tutaj nie mamy zbyt wielkiego pola do popisu... Po prostu idziemy przed siebie do góry aż trafimy
na NIEBIESKIEGO SMOKA (drop: niebieski set) który wyzwie nas do walki. Po wygranej otrzymamy od niego zdolność przemieszczania się przez rzeki i jeziora.

Wracamy na mapę świata i tym razem przechodzimy po wodzie na lewo do Devos i schodzimy ponownie do podziemi. Przechodzimy przez pierwszą bramę i wybieramy drugą od
dołu odnogę kierującą nas w prawo. Idziemy wzdłuż tunelu i przy rozwidleniu z przełącznikiem po lewej, wybieramy kierunek na prawo. Idziemy wzdłuż prostego tunelu
aż do kolejnej dźwigni którą przełączamy. Teraz wracamy do głównej części tunelu i kierujemy się na północny wschód do miejsca gdzie widzieliśmy ogromne zwalisko
kamieni podczas naszej poprzedniej wizyty w Tunelach Devos. Teraz stoi tam Kalvador, lecz my póki co go omijamy (czeka na najpierw nieco łatwiejszy boss) i znów
wybieramy pierwszą odnogę w prawo którą wchodzimy na sam szczyt mapy. Tym razem barykada na prawo uniknęła więc wchodzimy do nowej części mapki. Zabieramy ze skrzynki
GEM WYTRZYMAŁOŚCI i oglądamy dziwny podest. Wygląda na to że można na nim coś położyć... Podchodzimy do tablicy u góry i czytamy co jest na niej napisane. Teraz znów
podchodzimy do podestu i kładziemy na nim niebieski kryształ który znaleźliśmy przy Drzewie Urkade. Zamiast tablicy pojawia się sekretne przejście do Pieczary Demona.
Wchodzimy do środka i atakujemy SKRZYDLATEGO DEMONA (drop: długa laska, wiatr 2). Po walce zabieramy ze skrzynki GEM INTELIGENCJI oraz BASTARD.
Teraz wychodzimy z pieczary i wracamy do miejsca gdzie stoją robotnicy. Po chwili rozmowy atakuje nas KALVADOR (drop: gem siły), a gdy padnie przegrany daje nam
w nagrodę KILOF. Teraz możemy ostatecznie opuścić Tunele Devos (no, w sumie nie tak ostatecznie).

Teraz z Devos udajemy się drogą przez zniszczony most (teraz możemy spacerować po wodzie, więc nas to strzyka) i nie zbaczając pod żadnym pozorem z traktu docieramy
do kolejnego miasta, Nordii.

OKOLICE NORDII (Żywiołak Ziemi Mały, Hobgoblin, Żywiołak Lodu Mały, Upiór, *Kultysta, *Mała Harpia, *Rozbójnik, *Ogr, *Reptilion **Zwierzołak, **Lodowy Golem,
**Żywiołak Lodu, **Imp)
(* w zalesionym terenie, ** na śniegu)

Zakupujemy ponownie właściwy ekwipunek, oraz komplet mikstur i wyruszamy z powrotem do zniszczonego mostu. Pamiętacie zapewne zawaloną kopalnię którą mijaliśmy
po drodze do Rapsa#2. Pora zająć się odkopaniem wejścia, zdobytym niedawno od Kalvadora, kilofem. Gdy już tego dokonamy wchodzimy do zupełnie nowej dla nas lokacji.

STARA KOPALNIA (Kultysta, Mała Harpia, Rozbójnik, Ogr, Reptilion)

Od razu po wejściu kierujemy się na lewo i do góry do głębokiej alkowy ze skrzynką zawierającą
HP PLUS. Teraz wracamy do wejścia i kierujemy się na północ. Idziemy
wzdłuż torów aż do ich końca. Wejście na drabinkę jest jednak zbyt wysoko, idziemy więc na północny wschód, zabierając wcześniej 10 000 G oraz MIKSTURĘ REGENERACJI LV1
ze skrzynki. Kierujemy się cały czas w kierunku wschodnim aż dotrzemy do groty. Wchodzimy w nią aby znaleźć się na szynach w innej lokacji na mapie. Tu kierujemy
się w dół i na skrzyżowaniu wybieramy lewo. Idąc zobaczymy odnogę kierującą nas do góry, skręcamy w nią i przełączamy dźwignię u jej końca. Wracamy do skrzyżowania
i tym razem odbijamy na prawo. Wstępujemy do groty po drodze aby zdobyć KOLCZUGĘ. Wracamy z powrotem i dalej idziemy wzdłuż szyn na dół i w lewo. Popychamy stojący
wagonik, domyślając się gdzie stanie. Wracamy do groty z kolczugą i wchodzimy na wyrwę na południowy zachód od skrzynki z której możemy zeskoczyć na dół. Idziemy na
lewo i w dół, gdzie widzimy wagonik. Wchodzimy po nim i po drabinie na nowy poziom. Tu wchodzimy do pieczary by stoczyć walkę z GARGULCEM (drop: ziemia 2). Po walce
zabieramy ze skrzynki 2 x MIKSTURA REGENERACJI LV1, oraz METALOWE RĘKAWICE. Możemy teraz całkiem opuścić Starą Kopalnię i wrócić do Nordii.

Teraz pora odwiedzić karczmę Nordii. Rozmawiamy tu z wszystkimi NPC. Od Nikolausa dowiadujesz się o Thanargu, Shivie i o tym iż musisz dostać się do miasta Azarad.
Aby tam dotrzeć jednak musisz przejść przez Lodowe Jaskinie Nordii, wychodzimy więc z karczmy i wkraczamy do podziemi miasta.

LODOWE JASKINIE NORDII (Imp, Zwierzołak, Żywiołak Lodu, Lodowy Golem)

Zaraz po wejściu stajemy przed wielkim rozdrożem. Najpierw wybieramy dolną odnogę aby zdobyć ze skrzynki 5 x MIKSTURA ŻYCIA LV3. Teraz wracamy do skrzyżowania
i kierujemy się na północ. Przy kolejnym rozdrożu skręcamy w lewo i później w dół po 25500 G oraz ELIKSIR. Teraz wracamy na górę i w prawo i na rozdrożu znów idziemy
na górę i do samego końca w prawo. W kolejnej skrzynce czeka GEM SZCZĘŚCIA. Idziemy widoczną po lewej odnogą w dół i dalej odbijamy w prawo. Przy kolejnym skrzyżowaniu
idziemy w dół tak aby zejść na samo dno mapy i wtedy skręcamy w prawo aby dostać sie do dolnego prawego rogu gdzie w skrzynce znajdujemy ważną LINĘ. Teraz idziemy
cały czas w lewo tunelem aż dojdziemy do dużego rozdroża. Wybieramy północ i zauważamy dziwny lodowy głaz. Gdy go bliżej obserwujemy stwierdzamy że nie da się go
przebić. Wracamy więc do wyjścia z podziemi idąc w lewo od bryły i znów udajemy się karczmy. Na miejscu idziemy do Lestera stojącego w górnym lewym rogu. Ten opowiada
nam o kryształowym młotku, który może nam wykuć jeśli przyniesiemy mu dzbanek leczniczej wody. Okey, podchodzimy więc do karczmarki, która daje nam DZBANEK. Teraz
wychodzimy z Nordii i udajemy się znów na złamany mostek. Tym razem mijamy kopalnię i przechodzimy po wodzie na drugą stronę mostu. Teraz na południowy zachód aż
zobaczymy studzienkę. Badamy ją aby otrzymać DZBANEK Z LECZNICZĄ WODĄ (gdybyśmy nie zabrali liny ze skrzyni w podziemiach Nordii mielibyśmy kłopot). Wracamy do Lestera
i oddajemy dzbanek za co otrzymujemy KRYSZTAŁOWY MŁOTEK. Z tym narzędziem udajemy się ponownie do Lodowych Jaskiń, do owej magicznej bryły lodu. Tym razem bez problemu
ją rozbijamy i podchodzimy kilka kroków do góry gdzie czeka na nas
WIELKI ŻYWIOŁAK LODU (drop: pierścień lodu, lód 2). Dzięki wygranej walce poznajemy zdolność chodzenia po śniegu (heh). Wychodzimy z zaułka Żywiołaka na dół i na skrzyżowaniu kierujemy się w prawo a później na północny wschód. Cały czas utrzymujemy ten
kierunek aż w końcu dotrzemy do górnego prawego rogu mapy. Jest to wyjście z Jaskiń. Znów na mapie świata robimy kilka kroków na prawo aby dotrzeć do nowego miasta.



OKOLICE AZARAD (Reptilion, Mała Harpia, Ogr, Rozbójnik, Kultysta, Żywiołak Lodu, Zwierzołak, Imp, Lodowy Golem)

Kupujemy zapas nowiutkich mikstur lv 3 i wchodzimy do karczmy. Tu rozmawiamy z Cidem przy ladzie, a później z barmanem Haganem. Idziemy we wskazanym przez niego
kierunku na poddasze karczmy i rozmawiamy z Gerardem oraz Mistrzem Feniksem. Dowiadujemy się o Alvarionie, którego musimy odnaleźć w Wielkim Lodowcu. Wpierw jednak
musimy odnaleźć zapiski na temat przebycia labiryntu w lodowcu. Schodzimy więc po schodach na dół i mijamy Hagana, po jego prawej stronie, w rogu na ścianie wisi
KARTKA Z ZAPISKAMI, którą zabieramy. Teraz możemy iść do Lodowca. Wychodzimy więc całkiem z karczmy i karawaną udajemy się do Nordii. Stamtąd, już po śniegu idziemy
na lewo aż znajdziemy się w nowej lokacji.

WIELKI LODOWIEC (Imp, Zwierzołak, Żywiołak Lodu, Lodowy Golem)

Zaraz po wejściu kierujemy się na północny zachód i jesteśmy świadkami kolejnej sceny z Thanargiem w roli głównej. Po scence musimy stoczyć walkę z
SERAFINEM#2 (drop: zbroja karacenowa). Po walce uratowany Polarnik opowiada nam o Jaskini Shivy, oraz kieruje do Alvariona. Teraz pora skorzystać zapisków które
znaleźliśmy w karczmie. Najpierw kierujemy się dwukrotnie południowo-zachodnią odnogą, potem dwa razy północno-zachodnią, a na końcu północną. Jeśli nie pomyliliśmy
się po drodze trafimy do Wiecznie Zamarzniętego Lasu.

Po wejściu tutaj od razu zabieramy 2 x ELIKSIR ze skrzynki na lewo. Zaraz powyżej widzimy drogę na lewo, którą niestety blokuje nam przepaść. Idziemy więc jeszcze
wyżej i w lewo. Obok drzewa widzimy skrzynkę z której zabieramy 10 000 G. Teraz spychamy kamień poniżej w przepaść, dzięki czemu tworzy się nam przejście.
Przechodzimy na drugą stronę urwiska i kierujemy się w lewo aż zobaczymy dziwne ślady. Idziemy za nimi na dół, w lewo i do góry. Widzimy że kończą się w wielkiej
jaskini. Zanim do niej wkraczamy, zabieramy ze skrzynki na prawo, 20 x MIKSTURA ŻYCIA LV4. Teraz wchodzimy do jaskini i podchodzimy do człowieka leżącego w bryle lodu.
Zanim jednak do niego podejdziemy atakuje nas ŚNIEŻNY GOLEM (drop: gem wytrzymałości). Po walce podejdź do Alvariona, a znajdziesz się znów w karczmie w Azarad.
Zostajesz poproszony o dostarczenie do karczmy Liści Oksymandrona. Dostajesz także
NOTKĘ O DRODZE DO JASKINI SHIVY. Teoretycznie można by teraz iść już do Shivy, ale
lepiej najpierw przynieść im te liście. Wracamy więc karawaną do Nordii i znów kierujemy się do Wielkiego Lodowca. Ponownie 2 x w lewo, 2 x naprzód i 1 x w prawo, a
znajdziemy się w Zamarzniętym Lesie. Nie rozciągając się w opisach, musimy znów dotrzeć do jaskini Śnieżnego Golema i zabrać ze skrzynki znajdującej się w jej górnym
lewym rogu, ŁOPATĘ. Teraz wychodzimy, idziemy po śladach na dół i w prawo, ale nie skręcamy już do góry, a kierujemy się dalej w prawo. Widzimy duże zaspy, które
przekopujemy dzięki łopacie. Teraz kierujemy się dalej w prawo i na sam dół mapy, gdzie odbijamy w lewo, aż dojdziemy do skrzynki z RĘCZNYM TOPOREM. Wracamy w prawo
i wchodzimy na małe wzniesienie ponad nami. Idziemy nim na lewo, przechodzimy przez most i zauważamy wielkie drzewo. Ponad nim w skrzynce czeka na nas PIKA oraz
POCISK MAGICZNY 2. Teraz podchodzimy na dół do pnia i zabieramy LIŚĆ OKSYMANDRONA. Mamy to co chcieliśmy więc próbujemy wrócić przez most, jednakże drogę blokuje nam
GIGANTYCZNY PAJĄK (drop: zamknięty hełm). Po walce przechodzimy caaaaałą drogę do Azarad (albo dajemy się zabić potworkom) i zwracamy liść Mistrzowi Feniksowi. W
zamian dostajemy SĘKATY PIERŚCIEŃ.

Teraz ponownie wracamy do Nordii i kierujemy się do Wielkiego Lodowca. Czytamy zapiski dotyczące drogi do Shivy. Jak widzimy jest to zagadka, jej rozwiązanie brzmi:
LEWO
PRAWO
LEWO
PROSTO
PRAWO
Jeśli się nie pomyliliśmy znajdziemy się przed Jaskinią Shivy. Przejdźmy po śniegu na lewo i zabieramy z pnia WIELKI TOPÓR. Teraz wchodzimy do wielkiej groty.
Wewnątrz Jaskini Shivy idziemy prosto przed siebie, rozmawiamy i walczymy z
SHIVĄ (drop: gem magii, lód 3) Po walce otrzymujemy zdolność chodzenia po śnieżnych lasach.
Dowiadujemy się tez od bogini o tym iż Thanarg prawdopodobnie zmierza ku miastu Oasis. Wychodzimy więc z jaskini i wracamy na mapę świata. Teraz gdy możemy przejść
przez lasy kierujemy się na południe i później na wschód aby dotrzeć do kolejnego miasta.

OKOLICE SCYTHE (Żelazny Golem, Waran, Najemnik, Banshee)

Odwiedzamy rzecz jasna karczmę. Podchodzimy do stojaka ze zbroją zaraz ponad wejściem i zabieramy z niego ZBROJĘ TURNIEJOWĄ. Teraz idziemy na lewo i rozmawiamy z
Melanią. Zobowiążesz się odnaleźć dla niej różowego muchomora. Znajduje się on jednak na Bezludnej Wyspie, do której możesz dostać się jedynie balonem Grothora.
Podejdź więc do lady i porozmawiaj z Grothorem, który zgodzi się przewieźć Cię na wyspę pod warunkiem że przyniesiesz mu paliwo do balonu, znajdujące się w jego
warsztacie. Otrzymujesz KLUCZ DO WARSZTATU GROTHORA, oraz przestrogę przed potworem czającym się tam. Teraz wyjdź z karczmy i wejdź do podziemi Scythe.

PODZIEMIA SCYTHE (Behemoth)

Od wejścia kierujemy się tunelem na prawo i mijamy pierwszą odnogę kierującą nas na północ. Wybieramy pierwszy tunel zwrócony na południe i wkraczamy w niego. Przy
rozstaju dróg, kierujemy się w lewo a potem przy lewym skraju mapy odbijamy w dół aby zdobyć MAŁY KLUCZYK. Wracamy do góry, w prawo i przy rozstaju odbijamy w dół,
na lewo i naokoło długim tunelem aż do skrzynki z LEKKĄ ZBROJĄ PŁYTOWĄ. Wracamy 2 skrzyżowania kierując się do góry a powinniśmy się znaleźć w głównym tunelu wiodącym
w prawo. Idziemy wzdłuż niego na koniec tunelu i zabieramy 25 000 G ze skrzynki. Od skrzynki kierujemy się na północ aż dojdziemy do zamkniętej bramy. Otwieramy ją
kluczem od Grothora i wchodzimy do warsztatu. Zaraz na wstępie atakuje nas wspomniany potwór, BEHEMOTH KING (drop: tarcza z brązu, ogrza zbroja). Po walce zabieramy
z wiadra przy wejściu, HP PLUS. Potem podchodzimy do stolika na środku i zabieramy z niego PALIWO. Teraz wychodzimy z warsztatu i kierujemy się na lewo zbierając po
drodze ze skrzynki 3 x MIKSTURA MANY LV4, oraz HP PLUS. Kierujemy się cały czas na lewo, omijając inne odnogi aż dotrzemy do alkowy z dziwną skrzynką. Klucz który
znaleźliśmy w podziemiach pasuje jak ulał, ale niestety kłódka jest zardzewiała i potrzebujemy oliwy by ją otworzyć. Wracamy więc do Warsztatu i podchodzimy do
regału u samej góry mapki. Zabieramy z niego OLIWIARKĘ i wracamy do zardzewiałej skrzynki. Po otwarciu otrzymujemy ELIKSIR, MIKSTURA REGENERACJI LV1 oraz PIERŚCIEŃ
CELNOŚCI. Teraz możemy już całkiem opuścić podziemia i wrócić do karczmy w Scythe. Rozmawiamy z Grothorem, który zabiera paliwo i mówi nam iż będzie czekał na nas na
Molo na Zachodnim Wybrzeżu.

Wychodzimy z karczmy i opuszczamy Scythe. Kierujemy się jasną drogą na południe, a potem odbijamy na południowy wschód. Zobaczymy na dole dużą wieżę, podchodzimy do
niej by znaleźć się w kolejnym mieście, Kurthus. Tu wchodzimy do karczmy i zauważamy że nikt nie chce z nami rozmawiać. Jedyną osobą skorą do rozmowy jest
Zakapturzony Mag. Mówi Ci on, iż jedyną drogą do przekroczenia pustyni i dojścia do miasta Oasis jest zdobycie zaufania mieszkańców Kurthus. Żeby tego dokonać
musisz zdobyć i przynieść Magowi:
20 PAZURÓW BEHEMOTHA

10 ŁUSEK TYRANOZAURA
1 ROŚLINKĘ Z ROZŁOŻYSTYMI LIŚĆMI
Okey, wychodzimy z Kurthus i idziemy drogą do góry i na lewo. Odbijając lekko do góry zobaczymy podest przy zachodnim wybrzeżu. Wkraczamy do środka i idziemy wzdłuż
ścieżki. Zauważamy molo oraz Grothora z balonem. Rozmawiamy z nim i po rozmowie przelatujemy na bezludną wyspę (każdy kolejny lot będzie nas kosztował 1 000 000 G !)

Już na wyspie idziemy ścieżką na północ i wkraczamy do dżungli.

DŻUNGLA NA WYSPIE (Tyranozaur, Żywiołak Ziemi, Żywiołak Powietrza, Gigantyczna Jaszczurka)

Po wejściu od razu kierujemy się na lewo i z samego rogu zabieramy ROZŁOŻYSTĄ ROŚLINĘ (1). Teraz idziemy do góry ścieżką i odbijamy w lewo nad dużą palmą. W skrzynce
znajduje się 25 000 oraz 2 x ELIKSIR. Teraz wracamy do ścieżki i przechodzimy przez mostek w prawo. Za mostkiem odbijamy w dół i zbieramy trzy
ROZŁOŻYSTE ROŚLINKI (2,3,4). Teraz idziemy do góry i wchodzimy na małe wzniesienie zabierając kolejną ROZŁOŻYSTĄ ROŚLINKĘ (5) oraz 5 x MIKSTURA MANY LV4 ze skrzynki.
Teraz schodzimy z wniesienia i podchodzimy do kładki. Stawiamy jedną z roślinek na bagnie, wchodzimy na nią, kładziemy kolejną roślinkę na lewo i znów na nią
wchodzimy i na końcu kładziemy trzecią roślinkę na lewy ukos i przechodzimy na drugą, suchą stronę bagna. Wchodzimy po schodkach i odbijamy w lewo i zabieramy
kolejną, nieco zakamuflowaną ROZŁOŻYSTĄ ROŚLINKĘ (6). Teraz idziemy do końca w prawo i z gniazda zabieramy JAJO PTERODAKTYLA. Po zabraniu go próbujemy wrócić na dół
po schodkach ale po drodze atakuje nas PTERODAKTYL (drop: haganowy set, wiatr 3). Teraz schodzimy na dół i przekraczamy bagno po roślinkach. Pamiętamy cały czas
że musimy zdobyć 10 łusek Tyranozaura, a przedmioty te bardzo rzadko wypadają z tych potworów. Przekraczamy mostek i kierujemy się na południe. Nie opuszczamy jednak
całkiem dżungli a odbijamy w prawo. Widzimy 2 dziwne wysepki oraz podest. Stajemy na podeście i kładziemy roślinkę. Teraz mamy mały dylemat. Jeśli popatrzymy w nasz
ekwipunek widzimy że posiadamy 2 roślinki. Jedną musimy przynieść Zakapturzonemu Magowi. Przed nami są jednak 2 wyspy. Co robimy? Nie przejmujemy się póki co Magiem
i kładziemy jedną roślinkę po prawej by zdobyć RÓŻOWE MUCHOMORY, a drugą u góry by zdobyć HAGANOWY MIECZ. Teraz wracamy na suchy ląd i kierujemy się na północ, znów
do mostku. Tym razem podczas przekraczania go zaatakuje nas
BAGIENNY POTWÓR (drop: brązowy set, ziemia 3). Teraz o ile mamy 10 łusek Tyranozaura możemy opuścić wyspę całkiem, zapalając pochodnię, rozmawiając z Grothorem który przelatuje z nami z powrotem na Molo na Zachodnim Wybrzeżu.

Na miejscu schodzimy z podestu i kierujemy się w dół. Widzimy jeszcze jedna roślinkę, podnosimy ją aby zdobyć ROZŁOŻYSTĄ ROŚLINĘ (7). Cudnie... Teraz wychodzimy
do mapy świata i wracamy do Scythe. W karczmie oddajemy Różowe Muchomory Melanii, która w zamian ofiaruje nam KAPELUSZ Z ŁUSEK. Teraz przenosimy się karawaną do
Kurthus i odwiedzamy tutejszą karczmę. Jeśli mamy cały komplet przedmiotów które zażyczył sobie Zakapturzony Mag oddajemy mu je i otrzymujemy
3 x MIKSTURA REGENERACJI LV1, a także wszyscy NPC z karczmy będą mogli z nami porozmawiać. Od Karczmarza wiele się nie dowiadujemy. Natomiast od Rollanda po prawej
stronie karczmy dowiadujemy się o piaskowym łaziku. Potem podchodzimy do Leeny, która opowiada, że jej narzeczony Orphan jest właścicielem łazika, ale w tej chwili
odwiedza jedno z południowych miast. Wychodzimy więc z karczmy i karawaną udajemy się do Langeburgu. W karczmie, nieopodal Babci Reginy znajdziesz Orphana, który
zgodzi się przewieść się łazikiem przez pustynię. Zanim wrócimy do Kurthus, udajemy się karawaną do Eliar gdzie w karczmie rozmawiamy z Lopezem, który w zamian
za jajo pterodaktyla, odda nam BUTY POSŁAŃCA. Teraz wracamy do Kurthus karawaną i wychodzimy z miasta. Idziemy drogą na północ i nieco na lewo na ukos zobaczymy
dziwną lokację przy skraju pustyni, więc wchodzimy weń.

STARA STACJA KOLEJOWA (Marauder, Barbarzyńca, Malboro, Gigantyczny Skorpion)

Po wejściu kierujemy się na lewo do końca aż dojdziemy do skrzynki z GEMEM SZYBKOŚCI. Teraz idziemy na prawo aż zobaczymy stojącego tam Orphana. Rozmawiamy z nim
i po krótkim dialogu ruszamy łazikiem przez pustynię. Po pewnym czasie jednak na drodze staje nam MALBORO KING (drop: pierścień z piaskowca). Po pokonaniu potwora,
łazik już bezpiecznie dociera do miasta.

OKOLICE OASIS (Banshee, Waran, Najemnik, Żelazny Golem, Malboro, Barbarzyńca, Gigantyczny Skorpion)

Reorganizujemy nasz ekwipunek, zaopatrzmy się w nowe, świeże miksturki lv 4 i wchodzimy do karczmy. Podchodzimy kilka kroków do góry i jesteśmy świadkami wymarszu
wojsk Oasis, które mają zetrzeć się z armią Devos na Przełęczy Pustynnej Burzy. Po wyjściu żołnierzy rozmawiamy z Amandarą, która opowiada nam o legendarnym
Leviathanie. Na prawy ukos od kobiety w wiadrze znajdujemy GEM MAGII. Teraz idziemy na lewą stronę i rozmawiamy z Loffim, który opowiada nam o Wielkiej Bibliotece.
Następnie rozmawiamy z Sarmaxem przy ladzie. Od niego natomiast dowiadujemy się o Thanargu, który kieruje się do Groty Hadesa. Wychodzimy więc z karczmy i udajemy
się do podziemi.

PODZIEMIA OASIS (Hippogryf, Gnom, Mantikora)

Po wejściu kierujemy się w górę i w lewo. Przy krańcu mapy po lewej stronie odbijamy w dół i idziemy prostym tunelem aż do skrzynki z KOSĄ BOJOWĄ oraz 50 000 G.
Teraz wracamy do lewego krańca mapy i idziemy do góry porozmawiać ze strażnikiem. Ten niestety nie przepuszcza nas więc wracamy do miasta. Znów odwiedzamy karczmę
i rozmawiamy z Sarmaxem, który sugeruje nam łapówkę dla strażnika. Ponownie wracamy więc do podziemi i rozmawiamy z uciążliwym żołnierzem. Sugeruję dać mu 5 milionów,
gdyż wtedy w zamian otrzymujemy SZLACHETNY KAPTUR, oraz GEM SZYBKOŚCI. Jeśli zapłacimy drugą opcję strażnik także nas przepuści, lecz gdy damy najmniejszą kwotę
weźmie pieniądze i wyśmieje nas. Teraz idziemy w górę po schodach. U samej góry czeka nas mały labirynt jaskiń.

Na początku wchodzimy jaskinią na prawo. Wyjdziemy na małej wyrwie z przełącznikiem. Ów dźwignię zostawiamy tak jak jest i wchodzimy grotą na prawo. Na kolejnej
wyrwie przełączamy dźwignię i wracamy do jaskini. Teraz wyszliśmy u samego dołu. Zostawiamy wszystko tak jak jest i wracamy do groty. Tu z kolei przełączamy dźwignię
i znów wracamy do groty. To samo robimy na kolejnej wyrwie.. przełączamy przycisk i wracamy do groty. Znów na dole, przełączamy dźwignię po lewej i wracamy. Tą z kolei
dźwignię zostawiamy i wracamy do dziury. Ufff.. jesteśmy przy wyjściu. Zabieramy ze skrzynki RUNICZNĄ ROŻDŻKĘ i przełączamy dźwignię na lewo. Teraz schodzimy po drabince
w dół i przechodzimy na lewo na kolejną, większą drabinę. Wchodzimy na sam szczyt i skręcamy na północny wschód. Zabieramy ze skrzynki PIERŚCIEŃ OGNIA i przełączamy
dźwignię. Wejście do groty Hadesa stoi otworem. Zanim to jednak jesteśmy świadkami sceny z Thanargiem, po której staczamy z nim (!!) walkę.. Niestety z góry wiadomo
iż przegramy. Po odejściu wroga nie kierujemy się od razu do Hadesa lecz w lewo gdzie widzimy grotę i dźwignię. Ignorujemy dźwignię i przechodzimy przez jaskinię
aby znaleźć się w podziemiach Scythe (?), tyle że w niedostępnym wcześniej miejscu ze skrzynką zawierającą KARACENOWE RĘKAWICE. Teraz wracamy przez grotę do podziemi
Oasis i kierujemy się na mostek prowadzący do Hadesa. Tam drogę zastępuje nam
OGNISTY GOLEM (drop: ognisty set). Po walce bezpiecznie wchodzimy do wielkiej groty.
Wewnątrz najpierw zabieramy z lewego podestu GEM MAGII, a później z prawej szczeliny z lawą OGIEŃ 3. Teraz podchodzimy do HADESA (drop: skalny set). Po walce
dowiadujemy się nieco więcej o planach Thanarga, o nowym kontynencie a także otrzymujemy zdolność chodzenia po pustyni. Teraz wychodzimy z komnaty i wracamy całą drogę
aż do wyjścia z podziemi. Opuszczamy je, oraz całe Oasis i kierujemy się po piaskach na wschód. Widzimy dziwną lukę w tutejszym łańcuchu górskich, wchodzimy tam więc
aby znaleźć się na Przełęczy Pustynnej Burzy.

Po zrobieniu kilku kroków będziesz świadkiem małej sceny batalistycznej po której będziesz mógł pomóc armii Oasis. Zrób to aby zawalczyć z
ŻOŁNIERZEM DEVOS#1 (drop: żelazna szabla). Po walce oddział rusza dalej, ale na ich drodze stają czołgi nieprzyjaciela. Aby rozwiązać problem podchodzimy w lewo i na
dół w małą alkowę i zabieramy duży kamień. Potem cofamy się dalej w lewo i do góry aby wziąć kolejny kamień. Teraz udajemy się na północ od Khamira i stawiamy kamienie
tak aby osłonić się przed kanonadą strzałów. Gdy nam się to udaje wchodzimy do tajemnego przejścia. Po zrobieniu kilku kroków widzimy kolejną scenkę i po jej
zakończeniu wracamy do jaskini i zabieramy ze skrzyni BOJOWE BUTY. Po wyjściu z groty odbijamy w prawo i z drugiej skrzyni zabieramy PAŁASZ. Teraz podchodzimy na dół
i w prawo i rozmawiamy z Khamirem. Po rozmowie wpadamy w wir walki z
ROBOTREXEM (drop: bojowy set) Po walce zdobędziesz SKRZYNIĘ Z BIBLIOTEKI OASIS. Teraz możemy wrócić do karczmy Oasis. Tym razem pojawi się tam nowy NPC, Libsariusz, z którym rozmawiamy. W zamian za oddanie skrzyni dostajemy od niego RĘKAWICE MNICHA. Mamy teraz
dostęp do Wielkiej Biblioteki, do której wejście znajduje się w prawym górnym rogu karczmy. Schodzimy tam więc i na wstępie zabieramy z kosza KLUCZYK DO KŁÓDKI.
Z kluczykiem udajemy się do podziemi Oasis, do góry, w prawo i na dół do tajemniczej skrzynki. Otwieramy ją teraz nowozdobytym kluczem aby otrzymać DĘBOWĄ MACZUGĘ,
MP PLUS oraz 200 000 G. Skoro już tu jesteśmy, możemy sprawdzić wiarygodność legendy o Leviathanie. Od skrzynki kierujemy się na północny wschód i wchodzimy po
krótszej drabinie. Na górze zaś wkraczamy przez wyjście do Oazy Leviathana.

OAZA LEVIATHANA (Meduza, Pegaz, Gigantyczna Ośmiornica)

Po wejściu kierujemy się w lewo i wyciągamy ze sterty kamieni, BŁYSZCZĄCY KLUCZYK. Wracamy w prawo i idziemy do góry, przekraczając drewniany mostek. Za mostem
odbijamy w lewo i wyciągamy ze skrzynki TRÓJZĄB. Wchodzimy jeszcze wyżej i znów w lewo, zabierając ROZŁOŻYSTĄ ROŚLINĘ. Teraz idziemy w prawo i w dół do dużego
białego podestu. Ze skrzynki zabieramy BITEWNĄ LASKĘ i czytamy dziwne inskrypcje wyryte na głazie. Nie umiemy ich rozszyfrować więc musimy wrócić całą drogę przez
podziemia do Oasis i udać się do Biblioteki. Na miejscu rozmawiamy z Libsariuszem. Schodzimy do środkowego rzędu regałów z książkami i podchodzimy do biurka
znajdującego się po lewej stronie. Używamy znalezionego kluczyka do otwarcia szuflady i wyciągamy z niej KOŚCIANY PIERŚCIEŃ. Teraz rozmawiamy z Amandarą która
tłumaczy Ci inskrypcje. Teraz ponownie porozmawiaj z Libsariuszem, który opowie Ci o Księżycowej Okarynie i Pieśni Nut. Wróć do środkowego rzędu i przeczytaj
książkę z regału, zauważysz że brakuje pewnej kartki. Wróć do Libsariusza i z nim porozmawiaj. Teraz wyjdź z karczmy i udaj się karawaną do Devos, ale tylko
jeśli masz 80 poziom. Wchodzimy do karczmy Devos i rozmawiamy z Kalvadorem, wyjaśniającym intencje armii Devos. Teraz podchodzimy do górnego prawego rogu
karczmy i rozmawiamy z żołnierzem. W rozmowie wybieramy opcję "Twój Pan i Władca" i toczymy walkę z ŻOŁNIERZEM DEVOS#2 (drop: żelazna szabla). Po walce otrzymujemy
KARTKĘ Z NUTAMI. Potrzebujemy więc jeszcze tylko Księżycowej Okaryny...

Z Devos wracamy karawaną do Oasis i wchodzimy do Biblioteki. Oddajemy Libsariuszowi kartkę z nutami a on daje nam KOPIĘ KARTKI Z NUTAMI oraz ARCANA. Teraz wychodzimy
z karczmy i z całego miasta. Kierujemy się po piasku do Starej Stacji Kolejowej. Idziemy w miejsce gdzie stał wcześniej Orphan i kierujemy się na północ wzdłuż torów.
Zauważamy sporą piramidę, do której wnętrza się kierujemy

PIRAMIDA NIEUMARŁEGO (Mumia, Zjawa, Widmo)


To zdecydowanie najtrudniejsza do opisania w solucji lokacja z całego świata MFO. Radzę uważać na każde słowo w moim opisie od tej pory, gdyż można się tu bardzo
łatwo zgubić. W głównym holu kierujemy się w prawo i schodzimy po schodach do właściwego labiryntu.

LABIRYNT POZIOM 1 (Mumia, Zjawa, Widmo, *Nieumarły Mag, *Nieumarły Wojownik)

Jeśli chcemy zebrać wszystkie skarby ze skrzynek musimy się tu trochę nabiegać. Najpierw zaczynamy idąc w dół, w prawo jedyną możliwą odnogą. Idziemy aż dotrzemy
do rozstaju dróg. Możemy iść do góry i na dół. Dolna odnoga to ślepa uliczka, wybieramy więc tunel prowadzący do góry. Idąc tym tunelem w pewnym momencie zaczną
atakować nas dużo silniejsze potwory (*). Gdy dojdziemy do rozwidlenia (lewo albo dół) możemy kontynuować w dół żeby zabrać ze skrzynki PANCERZ ORKA. Później
jednak musimy wrócić do rozwidlenia i odbić w lewo. Idziemy bardzo długim tunelem w prawo. Docieramy do rozwidlenia (prawo albo góra). Idziemy dalej w prawo i w
prawym dolnym rogu mapy odbijamy do góry. Idąc tym tunelem ignorujemy małą odnogę prowadzącą w lewo (ślepa uliczka) i idziemy dalej do góry aż dotrzemy do skrzynki
z 20 000 G, MAGICZNA LASKA, HP PLUS. Teraz musimy wrócić na sam dół do prawego dolnego rogu mapy. Stamtąd, zaraz na lewo zobaczysz odnogę do góry, którą wcześniej
zignorowaliśmy. Tym razem w nią wchodzimy i kierujemy się do góry, a później w lewo. Stajemy przed kolejnym wyborem, ale widzimy że górna odnoga to ślepa uliczka
więc idziemy w dół. Ten tunel jest już bez żadnej odnogi a przy jego końcu musimy stoczyć walkę z NIEBIESKĄ KOBRĄ (drop: gem szybkości, lodowy set). Po walce zabierz
ze skrzynki na lewo NIEBIESKĄ SFERĘ. Teraz używając mapki wracamy do schodów którymi weszliśmy do Labiryntu p.1. To kawał drogi, ale nie ma przebacz. Od schodów
kierujemy się do góry i w prawo. Przy rozwidleniu wybieramy górną odnogę a przy kolejnym rozwidleniu (lewo, prawo) idziemy na zachód, ignorując małą odnogę w dół,
która prowadzi do schodów na poziom 2 Labiryntu (zapamiętujemy jednak tą lokację koniecznie !) Tak czy inaczej kierujemy się tunelem dalej na zachód. Przy kolejnym
wyborze (góra, dół) idziemy w górę i w prawo. Idąc w prawo ignorujemy odnogę prowadzącą do góry i idziemy do końca w prawo zabierając ze skrzynki TYTANOWY RAPIER.
Teraz wracamy w lewo i wchodzimy w odnogę na północ. Przy kolejnym rozwidleniu (lewo, prawo) idziemy w lewo aż do końca mapy, gdzie skręcamy w dół i w prawo
ignorując chwilowo tunel prowadzący na południe. Na prawo znajdujemy skrzynkę z
DUŻYM TOPOREM. Została nam ostatnia skrzynka do odkrycia na tym poziomie Labiryntu.
Aby ją zdobyć wracamy w lewo i odbijamy tunelem w dół. Idziemy cały czas w dół, mijając rozdroże (prawo, dół) nadal kierując się na południe. Na samym końcu tunelu
znajdziesz ostatnią tu skrzynkę zawierającą 100 000 G oraz MIKSTURĘ REGENERACJI LV1. W porządku, zakończyliśmy przygodę na pierwszym poziomie Labiryntu. Teraz musimy
dostać się do drabinki prowadzącej na poziom 2 (ta którą prosiłem o zapamiętanie) Najszybszą drogą jest udanie się na północ i skręcenie na pierwszym rozdrożu w prawo.
Później po przejściu kilku kroków, na kolejnym rozdrożu znów w prawo i na ostatnim rozdrożu w dół do drabinki.

LABIRYNT POZIOM 2 (Nieumarły Mag, Nieumarły Wojownik, *Diabelski Pomiot, *Rycerz Śmierci)

Od wejścia skieruj się na południe i w prawo tunelem ignorując pierwszą odnogę do góry aby zdobyć ze skrzynki TYTANOWĄ LASKĘ oraz GEM INTELIGENCJI. Teraz możemy
wrócić do schodków którymi się dostaliśmy na ten poziom. Tym razem kierujemy się na północ od nich i na pierwszym rozdrożu (góra, lewo) kierujemy sie odnogą w lewo.
Idziemy w lewo aż do oporu, ignorując pierwsze skrzyżowanie. Na drugim odbijamy w dół i na lewo do skrzynki z 2 x ELIKSIR oraz ĆWIEKOWANĄ TARCZĄ. Od skrzynki idziemy
w górę, na lewo na rozdrożu i do góry. Skręcamy jedyną możliwą opcją w prawo i ignorujemy skrzyżowanie docierając tym samym do kolejnej skrzynki ze ŚWIETLISTYM TOPOREM
w środku. Od tej skrzynki kierujemy się dalej w prawo i na skrzyżowaniu wybieramy drogę do góry a potem w prawo. Omijamy pierwsze, najbliższe rozgałęzienie prowadzące
na północ i wchodzimy drugim również zwracającym się ku górze. Idąc na północ skręcamy w pierwszą odnogę zwracającą się na prawo i wchodzimy do tunelu ze skrzynką
zawierającą 500 000 G i ELIKSIR. Teraz za skrzynką idziemy do góry. Na pierwszym skrzyżowaniu idziemy w prawo, ignorujemy odnogę kierującą nas do góry i na ostatnim
rozdrożu (góra, dół) idziemy w dół by zdobyć GOTYCKI HEŁM. Teraz wróć do góry i na skrzyżowaniu skręć w lewo. Idź w lewo cały czas ignorując aż dwa skrzyżowania.
Przy końcu idziemy na górny lewy ukos i do góry tunelem, po czym odbijamy w lewo i idziemy do końca aby stoczyć walkę z CHIMERĄ (drop: lustrzany set, gem inteligencji).
Po walce zabieramy ze skrzynki CZERWONĄ SFERĘ. Teraz wracamy całą drogę do wyjścia z poziomu drugiego. Wracamy na poziom pierwszy i tu także cofamy się do drabinki
prowadzącej do głównego holu Piramidy Nieumarłego. W holu podchodzimy na północ do centralnej części pomieszczenia. Widzimy dwa podesty, niebieski i czerwony.
Najpierw kładziemy niebieską sferę na czerwony podest i czerwoną sferę na niebieski. Teraz wejdź po schodkach, wrota do nowego pomieszczenia się nie pojawią, ale
skieruj się na prawo i wyciągnij ze skrzynki LUSTRZANĄ ZBROJĘ oraz MIKSTURĘ REGENERACJI LV1. Teraz wróć do podestów i ściągnij obie kule. Postaw tym razem niebieską
na niebieskim, a czerwoną na czerwonym. W ten sposób wrota do Grobowca się otworzą.

W Grobowcu podchodzimy na północ do trumny a wyskoczy z niej
NIEUMARŁY (drop: zbroja cienia, miecz nieumarłego, gem siły). Po walce idziemy na lewo i zabieramy 3 x MIKSTURA REGENERACJI LV1. Na prawo od trumny z ziemi podnosimy MEDALION LEONIDASA. Teraz możemy wrócić do Oasis. Tu kierujemy się prosto do karczmy i do
biblioteki. W Bibliotece schodzimy do dolnego prawego rogu i otwieramy tajemniczą skrzynkę medalionem. W jej wnętrzu znajduje się KSIĘŻYCOWA OKARYNA oraz PIERŚCIEŃ
LEONIDASA. Mając zapis nut oraz okarynę możemy spróbować odnaleźć legendarnego Leviathana.

Wychodzimy z karczmy i udajemy się do podziemi Oasis. Tu przechodzimy na prawo i po krótkiej drabince do Oazy Leviathana. W Oazie przechodzimy na północ przez mostek
później w prawo i w dół. Idąc w dół odbijamy lekko w lewo i zauważymy dziwny podest. Próbujemy do niego podejść, ale zauważamy że aby tego dokonać musimy zbudować
jakiś prowizoryczny mostek. Wracamy więc do góry, w lewo i na dół. Zaraz po zejściu po schodkach odbijamy w prawo i zabieramy DESKI. Wróć do podestu i spróbuj nań
wejść. Tym razem brakuje nam liny. Po ową musimy się wrócić aż do karczmy w Oasis. Wchodzimy za ladę i kierujemy się w lewo. Na ścianie wisi PLECIONA LINA. Teraz
wracamy całą drogę do Oazy Leviathana i kierujemy się do podestu. Tym razem uda nam się zbudować linowy most, przez który przechodzimy na podest. Gdy spróbujemy
wejść do wody, pojawi się zagadka. Wpisujemy AGHFAG a pojawi się LEVIATHAN (perłowy set). Po walce otrzymujemy ŁUSKĘ LEVIATHANA. To przedmiot na którym tak bardzo
zależało armii Devos. Wracamy więc do Oasis.

Przed ruszeniem z dalszą częścią fabuły, mamy teraz możliwość wykonania małego sub questa. Na północny wschód od Oasis, na mapie świata, znajduje się lokacja zwana
Polaną Kaktusów. Ruszamy tam więc

POLANA KAKTUSÓW (Gryf, Kaktus)

Wewnątrz lokacji udajemy się na północny zachód i odbijamy do góry a później w prawo i na południowy wschód. Jest tu skrzynka z TRÓJZĄBEM oraz GEMEM SZCZĘŚCIA. Teraz
wracamy na północny zachód, w lewo i w dół. Podchodzimy do dziwnej ruiny, okazuje sie że musimy zebrać 1000 kawałków kaktusa, które wypadają z tutejszych potworów.
Expiąc i pokonując kaktusy udajemy się za ruinami w górę na sam szczyt mapy i w prawo. W skrzynce znajdują się SPIŻOWE BUTY. Gdy już będziemy posiadali 1000 kawałków
kaktusów podchodzimy ponownie do ruin a zaatakuje nas
KAKTUSOWY KRÓL (drop: pierścień celności, płaszcz z łusek, łuskowy set). Teraz możemy ruszyć dalej z fabułą.

Z Oasis udajemy się do Devos. Na miejscu schodzimy do podziemi i kierujemy się w miejsce gdzie wcześniej walczyliśmy z Kalvadorem. Była tam wtedy ogromna sterta
kamieni. Teraz jednak przejście jest odkopane i możemy przejść głębiej do Jaskini Skalistej. Wewnątrz nie atakują nas na szczęście żadne potwory. Udajemy się kilka
kroków na północny zachód a będziemy świadkiem kolejnej sceny z Thanargiem w roli głównej. Zaraz potem atakuje nas RAPS#3(drop: kościane oblicze, złowroga kosa, ćwiekowana tarcza). Po walce jesteśmy transportowani z powrotem do miasta aby opatrzyć rany. Znów musimy przejść
całe podziemia do Jaskini Skalistej. Wewnątrz znów idziemy w kierunku północno zachodnim. Przechodzimy przez most na lewo, do góry i przez kolejny most na prawo.
Nie wychodzimy jednak całkiem z jaskini, ale uaktywniamy dźwignię znajdującą się na prawo ode wyjścia. Teraz wracamy przez mostek na lewo i idziemy w dół. Tym razem
dolny most kieruje nas na lewo więc wchodzimy do niedostępnego wcześniej obszaru i gasimy płomienie dzięki łusce od Leviathana. Dzięki temu wchodzimy do Groty
Kardasa. Wewnątrz schodzimy lekko w dół i na lewo a na naszej drodze staną
ROBOTNICY (drop: pełna zbroja płytowa, gem szybkości). Po walce możemy wyciągnąć
MIECZ KARDASA z ziemi o ile mamy 200 siły w statystykach bazowych. Nie zapominamy także zabrać z dwóch skrzynek na północy odpowiednio, GEMU SIŁY oraz PŁASZCZA GAII.
Teraz opuszczamy Grotę Kardasa tą samą drogą którą przybyliśmy i z powrotem w Jaskini Skalistej uaktywniamy przełącznik na lewo. Teraz idziemy po mostku na prawo
do góry i po nowym moście w lewo. Zabieramy ze skrzyni DŁUGI MIECZ i przełączamy kolejną dźwignię. Przechodzimy na prawo przez most, w dół i w prawo. Przełączamy
dźwignię obok miejsca w którym walczyliśmy z Rapsem. Teraz przechodzimy przez mostek na lewo, do góry i na prawo. Tym samym opuszczamy Jaskinię Skalistą i wychodzimy
na mapę świata w nowym miejscu. Idziemy drogą na północny wschód aby dotrzeć do zupełnie nowego miasta, Folhord.

OKOLICE FOLHORD (Amazonka, Harpia, Zabójca)
Zaraz po wejściu do miasta kierujemy się na Rynek. Podchodzimy do fontanny na lewo i jeśli tylko mamy dostatecznie dużo pieniędzy wrzucamy do niej 10 mln. To później
zaprocentuje.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
wysokiej jakości aparaty słuchowe tutaj