Docieramy do Eliar, kupujemy nowy ekwipunek oraz cenne mikstury życia i many lv 2. Starym zwyczajem, wchodzimy do karczmy i rozmawiamy z jedynym NPC, Lopezem. Dowiadujemy się od niego o Hydrze. Zgódź się przynieść mu hydrze jajo i wróć na mapę świata. Teraz możemy zrobić kilka rzeczy, w dowolnej kolejności, ja jednak opiszę kolejność taką, w jakiej sam to przechodziłem. Po wyjściu z miasta kierujemy się na północ do jaskini. Wewnątrz rozmawiamy z Protectorem, który opowiada nam o próbie Zielonego Smoka. Miejsce ma nam wskazać błyszczący punkt na mapie. Wychodzimy więc z powrotem na mapę świata i kierujemy się od Eliar na wschód dookoła jeziora. Widzimy błyszczącą kropkę na lewo od drzewa i tam się kierujemy. Znajdziemy się na Polanie Zielonego Smoka, gdzie idziemy w prawo i walczymy z ZIELONYM SMOKIEM (drop: zielony set). Po zdanej próbie smoka, wychodzimy z jego polany i kierujemy się na południe. Zerkamy na nasz ekwipunek, w przedmiotach kluczowych szukając banickiej chusty. Okazuje się iż są na niej wypisane współrzędne na mapie [31:32]. Kierujemy się na to pole na mapie i wchodzimy wewnątrz. W Lesie Banitów najpierw podchodzimy do zeschłego drzewa na północy i zabieramy z jego korzeni BANICKIE BUTY. Teraz idziemy w prawo i do góry aby być świadkiem krótkiej sceny. Stajemy przed wyborem oddania bandytom ich chusty, lub walki z nimi. Oczywiście wybieramy drugą opcję i wpadamy w wir walki z HERSZTEM BANITÓW (drop: gem szybkości). Po walce idziemy dalej w lewo aż docieramy do skrzynki z BANICKIM PŁASZCZEM, 1000 G, oraz MIKSTURĄ REGENERACJI LV1 wewnątrz. Teraz opuszczamy Banicki Las i idziemy znów w kierunku Polany Zielonego Smoka. Tym razem jednak mijamy ją i kierujemy się dalej na północ aż docieramy do łańcucha górskiego i małej groty. Jest to Jaskinia Hydry. Wewnątrz kierujemy się cały czas na północ aż dotrzemy do wielkiej bestii. Gdy staniemy naprzeciwko niej, stoczymy walkę z kolejnym bossem, HYDRĄ (drop: hydrza zbroja). Za pokonaną Hydrą znajduje się mały tunelik, na końcu którego podnosimy wielkie HYDRZE JAJO. Teraz wracamy do Eliar i odwiedzamy karczmarza Lopeza, który w zamian za jajo daje nam PIERŚCIEŃ WIATRU. Zaopatrujemy się w pokaźną ilość mikstur i wyruszamy na północ do groty. Tym razem nie spotykamy już Protectora (gdyż przeszliśmy próbę smoka) więc wchodzimy do Jaskini Gothar.
|